MBA In Fashion

موسسه طراحان مد
موسسه طراحان مد
12 بار بازدید - 2 سال پیش - صحبت های دکتر امین اسداللهی
صحبت های دکتر امین اسداللهی در خصوص دوره ی تحقیقات بازاریابی MBA In Fashion . تحقیقات بازاریابی به آن بخش از وظایف بازاریابی مربوط می شود که به توسعه ی بینش هایی درباره ی نیازها، خواسته ها و ترجیح های مشتریان علاقه مند است. این مبحث جمع آوری، ثبت و تجزیه و تحلیل سیستماتیک داده های اولیه و ثانویه ی مورد استفاده در بازاریابی مؤثر محصولات و خدمات را در بر می‌گیرد. ماهیت به شدت رقابتی صنعت مد و فشن بیانگر این نکته است که برند ها نیاز دارند در وهله ی اول در زمینه ی تحقیقات بازاریابی اطمینان کامل پیدا کنند. هدف اصلی تحقیقات بازاریابی ارائه ی اطلاعات دقیقی است که یک کسب و کار مد را در تصمیم گیری های مناسب استراتژیک و تاکتیکی توانمند خواهد ساخت. دکتر اسداللهی با سال ها تجربه ی همکاری در پروژه های بزرگ و برند های مشهور، حالا در موسسه طراحان مد به شما هنرجویان و علاقمندان کمک می کنند تا محصولات خود را به فروش های موفق برسانید و به کسب و کارتان رونق ببخشید. ️ سوال و نظرات خود را برای ما بنویسید تا راهنما و همراه شما باشیم.. مدیریت هدفمند، هنر ماندگاریست... جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما دایرکت دهید و یا با ما تماس بگیرید. ️02166400678 ️02166400773 WWW.AMTARAHAN.COM
2 سال پیش در تاریخ 1401/02/01 منتشر شده است.
12 بـار بازدید شده
... بیشتر