کارگاه نقش مدیر محصول در ساخت و نشر بازی ھای Hyper Casual
351 بار بازدید -
3 سال پیش
-
مجموعه کارگاههای مسابقه بازیسازی شریف
مجموعه کارگاههای مسابقه بازیسازی شریف گیم | پاییز ۱۴۰۰
این کارگاه ابتدا به معرفی کوتاه سبک ھایپرکژوال پرداخته و در ادامه یک نمونه پایپلاین عادی از تولید این سبک را به صورت مختصر توضیح میدھد. از ویژگیھا، برتریھا و سختیھای ساخت این سبک برای تولید و حضور در بازار جھانی میگوید و در ادامه به وظایف و نقشھای یک مدیر محصول برای کنترل این پایپلاین میپردازد. تصمیمات سختی که یک مدیر محصول با گرفتن آنھا موفقیت و یا عدم موفقیت پروژه را رقم میزند!
اسلاید ارائه:
https://drive.google.com/drive/folders/1ZeFQ3BDtlUZfwrFx9f8QsOP7Ha7wT7ii?usp=sharing
صفحه مسابقه: sharifgame.com
3 سال پیش
در تاریخ 1400/07/18 منتشر شده
است.
351
بـار بازدید شده