آموزش نحوه تنظیم پیشنهاد رسمی یا FCO _قسمت اول

آراد برندینگ
آراد برندینگ
8.7 هزار بار بازدید - 4 سال پیش - FCO یعنی اولین ارائه پیشنهاد
FCO یعنی اولین ارائه پیشنهاد رسمی برای مذاکره کردن با مخاطب است. بعد از صادر شدن FCO وارد مرحله معامله تجاری می‌شویم. فایل FCO شامل یک فایل مشخصات محصول، نوع بسته‌بندی، شرایط کمی و کیفی، شرایط معامله و... است و FCO ارسالی ما موجب می‌شود که مشتری شما در یک پیام به جواب همه سؤالاتی که دارد برسد. بهتر است در بالای صفحه یک لوگو معرف شرکت یا یک سربرگ قرار دهید. مرحله اول تکمیل کردن DATE است.به دلیل اهمیت تاریخ صدور FCO در ابتدای آن DATE را مشخص می‌کنیم. ابتدای پیام باید متن FULL CORPORATIVE OFFER نوشته شود. یعنی پیشنهاد رسمی است و بعد از این مراحل باید بنویسید که خطاب به چه کسی است؛ یعنی استفاده از TO و اگر اسم شرکتی را نوشتید، زیر Attention سطر می‌توانید اسم طرف مقابل را بنویسید. متن اصلی FCO شما فقط باید در سطر ابتدایی نام شرکت خودتان را بنویسید و به متن های دیگر دست نزنید.شما در این بخش مشخصات را می نویسید و بیان می کنید که سفارش شما را به چه صورتی تحویل خواهم داد. Price are based on NET WEIGHT (مبنای قیمت دهی شما) یعنی شما به عنوان کسی که می‌خواهید کالا را از من بخرید، قیمت کالا را بر اساس NET از بنده درخواست کردید و من موظف هستم آن را اعلام کنم، اگر کالای شما NET نباشد. باید واحدی که با آن حساب کتاب کرده اید را بنویسید و نکته مهم این است که قیمت خود را بر اساس خالصی بار و بدون بسته بندی اعلام کنم. به‌طورکلی، در معامله شرایط تحویل کالا را اعلام می‌کنیم، حالا باید در مورد بسته‌بندی آن‌ها نیز صحبت کنید وقتی شما پیشنهاد رسمی می‌دهید باید مشخصات بسته‌بندی کالا را نیز بگوئید. محصول شما در چه بسته‌بندی قرار می‌گیرد؟ هیچ محصولی نیست که Packing نداشته باشد. نهایتاً یک بسته‌بندی برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.
4 سال پیش در تاریخ 1399/03/19 منتشر شده است.
8,712 بـار بازدید شده
... بیشتر