گفتگوی آقای اسعدی مدیر محصول دانابات با رسانه عصر تراکنش در نمایشگاه اینوتکس

46 بار بازدید - 4 ماه پیش - ... او در ادامه این
... او در ادامه این مصاحبه به معرفی چت‌بات دانابات پرداخت و افزود: «محصول جدید پارت در حوزه خدمات مشتریان، محصولی به نام دانابات است که به عنوان یک چت‌بات هوش مصنوعی و یک ایجنت هوشمند شناخته می‌شود. در مقطعی، درخواستی که کسب‌وکارها از هوش مصنوعی داشتند، هوشمندسازی بخش خدمات مشتریان بود. این موج زمانی شکل گرفت که چت‌بات‌ها به عنوان ابزاری مهم برای هوشمندسازی پشتیبانی مشتریان و مراکز تماس شناخته شدند. بسیاری از شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌های سربار، بهبود ارائه سرویس‌ها و همچنین 24 ساعته کردن خدمات از چت‌بات‌های هوشمند استفاده می‌کنند.»
4 ماه پیش در تاریخ 1403/02/25 منتشر شده است.
46 بـار بازدید شده
... بیشتر