اصل آشنایی یا اثر مواجهه صرف : علم پشت تبلیغات
6 بار بازدید -
3 ماه پیش
-
برخی از مردم فکر می
برخی از مردم فکر می کنند که از تبلیغات مصون هستند. اگر شما یکی از آنها هستید، ممکن است در مورد اثر قرار گرفتن در معرض صرف چیزی نشنیده باشید - پدیدهای روانشناختی که به موجب آن هر چه بیشتر در معرض آن قرار میگیریم تمایل داریم چیزها را دوست داشته باشیم. مراقب باشید، فقط 15 تکرار طول می کشد تا اثر به پتانسیل کامل خود برسد.
3 ماه پیش
در تاریخ 1403/03/29 منتشر شده
است.
6
بـار بازدید شده