کال سنتر رایمند Call Center
51 بار بازدید -
3 ماه پیش
-
در این ویدیو با امکانات
در این ویدیو با امکانات ماژول call center کال سنتر رایمند آشنا می شوید.
این ماژول مناسب چه شرکت و سازمان هایی هستند ؟
1-اگر تعداد اپراتور پاسخگوی تلفن زیادی داشته و نیاز به گزارش گیری دقیق دارید.
2-اگر تحلیل رفتار مشتری و کارمندانتان در زمان پاسخگویی تلفن اهمیت دارد.
3-اگر ورودی تماس زیادی داشته و مشتریان شما در صف های انتظار هستند!
4-ردیابی تماس، مشاهده گزارشات ،تحلیل و بهبود عملکرد پرسنل، سرعت بخشیدن به پاسخگویی تماس تلفنی!
و تعداد زیادی از امکانات که متناسب با صنعت و نوع کسب و کار شما شخصی سازی می شود.
**درنظر داشته باشید برای استفاده از این ماژول بایستی سیستم تلفن ویپ VoIP داشته باشید و ما به شما نسخهی رایگان "مرکز تلفن رایمند" را پیشنهاد می دهیم.
وبسایت :
https://raymandcti.com
شماره تماس :
021-22735940
031-31112
00:05 | گزارش تماس ها
00:58 | تاریخچه تماس ها
01:21 | گزارش حضور و غیاب پرسنل
02:18 | گزارشات تماس بر ساعت
03:35 | ردیابی تماس ها
04:14 | نظرسنجی تماس
3 ماه پیش
در تاریخ 1403/03/05 منتشر شده
است.
51
بـار بازدید شده