رویداد تخصصی لایف‌استایل مارکتینگ در هتل‌برج باران ۳

گروه باران
گروه باران
126 بار بازدید - 3 سال پیش - به گزارش واحد ارتباطات برند
به گزارش واحد ارتباطات برند باران، در آخرین روزهای اسفندماه سال ۱۴۰۰، به ابتکار این واحد و با همکاری تیم «ارتباط با مشتریان» شرکت ستاره، جمع برگزیده‌ای از کارگزاران و مشاوران معاملات املاک در ضیافتی اختصاصی حضور یافتند. این نشست تخصصی هم‌زمان با آغازین روزهای بهره‌برداری از هتل‌برج مسکونی باران ۳ برگزار شد و حاضران علاوه بر بازدید از مشاعات، پنت‌هاوس و امکانات رفاهی این مجموعه، در فضایی صمیمانه دربارهٔ شیوه‌های نوین بازاریابی در پروژه‌هایی متمایز مانند هتل‌برج‌های باران، به تبادل تجربه و هم‌اندیشی پرداختند. در این گردهمایی، مهندس حامد مقدسی، از بنیانگذاران و عضو هیأت‌مدیرهٔ شرکت بازاریابی و فروش گروه باران، به ارایهٔ دیدگاه متفاوتی که در طراحی و توسعهٔ سبک زندگی باران نقش داشته پرداخت و با ذکر نمونه‌هایی عینی، از تحول بنیادین در شیوهٔ زندگی روزمرهٔ ساکنان هتل‌برج‌ها سخن گفت. وی با اشاره به فراز و نشیب‌های فراوانی که کسب‌وکارهای نوآورانه برای ارایهٔ مزیت رقابتی با آن روبرو هستند، یکی از ویژگی‌های گروه باران را رفتار قابل اعتماد در جلب رضایت مشتریان بر شمرد و تأکید کرد: «با وجود سختی‌های فراروی کارآفرینان در شرایط اقتصادی این سال‌ها، تلاش مستمر برای خلق مزیت‌هایی ارزشمند در طول زمان و موفقیت در بهبود سبک زندگی مشتریان، برگ برندهٔ باران است.» -------------- گزارش کامل‌تری از این نشست را در سایت اتاق خبر باران بخوانید: https://brand.baran.ir/newsroom/pr/8070
3 سال پیش در تاریخ 1401/01/16 منتشر شده است.
126 بـار بازدید شده
... بیشتر