آیا می دونید مشتریان شما سه ته مغز دارند؟

روزبه فلاح
روزبه فلاح
11 بار بازدید - 3 سال پیش - بازاریابی اعصاب محور یکی از
بازاریابی اعصاب محور یکی از شاخه های جدید علم بازاریابی است که با استناد به بررسی های متعدد ثابت می کنه دیگه امروزه باید روی احساس مشتری تمرکز کنیم و تا زمانی که مشتری از نظر احساسی قانع نشه ، هیچ دلیل و منطقی نمی تونه اونو راضی به خرید کنه. مهندس روزبه فلاح کریمی مشاور ، مدرس و مجری دیجیتال مارکتینگ مشاوره تخصصی صنف پزشکان و زیبایی یکسال آینده تون و با ایده های من برید جلو https://www.roozbehfallah.com
3 سال پیش در تاریخ 1400/11/19 منتشر شده است.
11 بـار بازدید شده
... بیشتر