دوره آموزشی طراحی و ارائه تجربه عالی مشتری با توماس ای. استوارت و پاتریشیا اوکان

وبسایت لینداکده
وبسایت لینداکده
3 بار بازدید - پارسال - توضیحات: در این دوره، به
توضیحات: در این دوره، به رهبران فکری توماس استوارت و پاتریشیا اوکانل بپیوندید تا رویکرد جدید خود را در طراحی خدمات به اشتراک بگذارند، و توضیح دهید که چرا ارائه یک تجربه عالی برای مشتری باید یک انتخاب استراتژیک باشد که در تار و پود کسب و کار شما تنیده شده باشد نه اینکه به آن ضربه بزنید. پایان. توماس و پاتریشیا در مورد اینکه طراحی خدمات عالی می تواند برای سازمان شما انجام دهد و چگونگی شناسایی و برنده شدن در لحظات ساخت یا شکست در تعامل با مشتری بحث می کنند. آنها همچنین نحوه افزایش ثبات برند را با اطمینان از اینکه مشتریان کیفیت خدمات یکسانی را در سراسر سازمان شما دریافت می کنند به اشتراک می گذارند. برای جمع بندی، آنها به شما کمک می کنند تا معدل طراحی خدمات خود را ارزیابی کنید (معدل نمره)، و ایده های طراحی خدمات خود را از اتاق نشیمن به اتاق هیئت مدیره ببرید. اهداف یادگیری طراحی خدمات را تعریف کنید. اهمیت ایجاد یک تجربه منسجم برای مشتری را توضیح دهید. یک استراتژی برای ارائه یک تجربه عالی از خدمات مشتری و رفع نیازهای استراتژیک توضیح دهید. لینک دوره: https://lyndakade.ir/c/7463
پارسال در تاریخ 1402/01/19 منتشر شده است.
3 بـار بازدید شده
... بیشتر