سیستم آموزشی بدون کاربرد - محمد علی نعمتی

محمد علی نعمتی
محمد علی نعمتی
103 بار بازدید - 2 سال پیش -  بسم الله الرحمن الرحیم .
 بسم الله الرحمن الرحیم . 1_ اگر هدف آموزش ریاضیات در سطح بالا را تقویت هوش در نظر بگیریم آیا روش های بهتر دیگری برای تقویت هوش دانش آموزان وجود ندارد؟ . 2_مسئله بی فایده بودن این مطالب نیست بلکه این مطالب در جایگاه خود فایده بسیاری خواهند داشت مسئله این است که در آموزش و پرورش ما دانش آموزان بر اساس علایق، استعداد ها و همچنین اهداف آینده خود آموزش نمی بینند و همه دانش آموزان باید به طور یکسان مطالب مختلف و حجیم را حفظ کنند و امتحان بدهند. برای مثال آیا این آموزش ها برای دانش آموزی که قصد فعالیت در یک رشته ورزشی را دارد یا دانش آموزی که قصد گرفتن دیپلم و ورود به بازار کار را دارد لازم است؟ . 3_ زمان ما محدود است و باید مهم ترین و ضروری ترین و بهترین آموزش ها را در طول 12 سال مدرسه به فرزندان خود بیاموزیم آیا آموزش های مهمتر دیگری وجود ندارد که به جای این مقدار حفظیات متعدد و ریاضیات حجیم به فرزندان خود بیاموزیم و آموزش این مطالب دارای اولویت است؟ آیا آموزش هایی مانند مانند مهارت های زندگی، خرید، کسب درآمد، اعتماد به نفس، فن بیان، کنترل خشم و بسیاری دیگر به خوبی در مدارس ما آموزش داده می شوند؟ . 4_ #تانژانت و #کتانژانت فقط یک نمونه کوچک از مطالب حجیم کم کاربرد موجود در کتاب های درسی است. کتاب های درسی آموزش و پرورش ما حاوی بسیاری حفظیات و آموزش هاست که کاربرد و فایده بسیار کمی در زندگی دانش آموزان دارند و این در حالی است که از آموزش مطالب بسیار مهمتر غفلت شده است. . ️محمد علی نعمتی . والسلام
2 سال پیش در تاریخ 1401/10/06 منتشر شده است.
103 بـار بازدید شده
... بیشتر