سری آموزش ساخت بازی با Godot Engine قسمت 8 - دیوار قابل عبور

زكات علم
زكات علم
870 بار بازدید - 3 سال پیش - إن شاء الله در این
إن شاء الله در این سری آموزشی آموزش ساخت یک بازی دو بعدی مثل بازی معروف قارچ خور را خواهیم داشت. حالا بعد از پریدن و راه رفتن کاراکتر اصلی بازی رو با انیمیشن سازی تقویت میکنیم. بعد از یاد گرفتن طراحی صحنه در Godot Engine حالا نوبت اضافه کردن دوربین یا کمرا هست تا کاراکتر اصلی بازی رو در طول بازی دنبال کنه. الان وقت طراحی دیوار های قابل عبور هست
3 سال پیش در تاریخ 1400/03/31 منتشر شده است.
870 بـار بازدید شده
... بیشتر