نکات بازاریابی: تبدیل مشتریات بالقوه به دائمی-دکتر سعید جوی زاده

سعید جوی زاده
سعید جوی زاده
19 بار بازدید - 2 سال پیش - انتخاب یک پیام رسان قوی
انتخاب یک پیام رسان قوی و مطمئن همیشه مشکل و چالش برانگیز است.بعد از اینکه بازار هدف را شناختیم باید یک داستان یا یک پیام را طراحی و از طریق یک پیام رسان آن را به بازار هدف و به گوش و چشم مشتری برسانیم تا بتوانیم کالا و خدمات خود را تقدیم آنها کنیم.در دوره تکمیلی به مشا یاد خواهیم داد که چگونه یک رسانه یا یک پیام رسان خوب را انتخاب کنید شماره تماس: 09382252774 www.irancoaching.org
2 سال پیش در تاریخ 1401/05/22 منتشر شده است.
19 بـار بازدید شده
... بیشتر