نکات بازاریابی: تبدیل مشتریات بالقوه به دائمی-دکتر سعید جوی زاده
19 بار بازدید -
2 سال پیش
-
انتخاب یک پیام رسان قوی
انتخاب یک پیام رسان قوی و مطمئن همیشه مشکل و چالش برانگیز است.بعد از اینکه بازار هدف را شناختیم باید یک داستان یا یک پیام را طراحی و از طریق یک پیام رسان آن را به بازار هدف و به گوش و چشم مشتری برسانیم تا بتوانیم کالا و خدمات خود را تقدیم آنها کنیم.در دوره تکمیلی به مشا یاد خواهیم داد که چگونه یک رسانه یا یک پیام رسان خوب را انتخاب کنید
شماره تماس:
09382252774
www.irancoaching.org
2 سال پیش
در تاریخ 1401/05/22 منتشر شده
است.
19
بـار بازدید شده