جملات زیبا درباره مشتری

آراد برندینگ
آراد برندینگ
325 بار بازدید - 2 سال پیش - مشتریان ناراضی، بهترین منابع برای
مشتریان ناراضی، بهترین منابع برای آموزش شما! اگر قرار است مطلبی را یاد بگیرید یا آموزش ببینید، باید دریابید ناراضی ترین مشتریان شما چه کسانی هستند. آنها بهترین منابع برای آموزش شما خواهند بود. طبیعتاً در هر کاری که دارید انجام می دهد تعدادی از افراد ممکن است که از کارشان ناراضی باشند؛ به نکات و خواسته های آنان توجه کرده تا بتوانید در کسب و کارتان پبشرفت کنید. توجه به آنها یعنی اهمیت دادن به مشتریانتان و این همان رفتار حرفه ای است. بیش از همیشه به مشتریانتان نزدیک شوید، به طوری که قبل از درخواست بتوانید نیازش را به او بگویید. پس لازم نیست همیشه ابتدا مشتری خواسته اش را پیش از اینکه شما بپرسید چه نیازی دارید بگوید؛ آن موقع با خوب گوش دادن و توجه کردن به مشتری ذهن خوانی بکنید و بعد از شنیدن حرف هایش، نیاز او را بگویید.
2 سال پیش در تاریخ 1400/12/26 منتشر شده است.
325 بـار بازدید شده
... بیشتر