دوره های آموزشی انیمیشن شخصیت درس 02: مکانیک بدن

CGTools.ir
CGTools.ir
112 بار بازدید - 2 سال پیش - در Body Mechanics، عمیقاً در
در Body Mechanics، عمیقاً در فیزیک متحرک کردن دوپاها، از جمله راه رفتن تمام بدن، شیرجه بزنید. با تقویت مهارت های مشاهده ای و درک آناتومی انسان در رابطه با ژست گرفتن و مکانیک شروع کنید. هنگامی که منبع حرکت واقع گرایانه را درک کردید، آماده هستید تا یاد بگیرید که چگونه انتخاب های زمان بندی و فاصله گذاری می توانند انیمیشن شما را از واقع گرایانه به سبکی تبدیل کنند. در نهایت به انیمیشن خود پولیش و درخشندگی اضافه کنید. آنچه می آموزید: یاد بگیرید چگونه: قدرت مشاهده خود را از طریق درک آناتومی و فیزیولوژی راه رفتن کامل بدن بهبود بخشید. مشاهدات خود را برای متحرک کردن یک پیاده روی تمام بدن با استفاده از Stella اعمال کنید. اهمیت قوس ها را در توانایی خود برای انتقال حرکت ارگانیک درک کنید. مرجع ویدیویی مفید و قابل استفاده - منبع اصلی الهام برای اکثر انیماتورهای حرفه ای با افزودن شخصیت و شخصیت به ی ک چرخه پیاده روی اولیه، ادغام مولفه های داستان سرایی کلیدی در عکس های خود، فیزیک بدنی را کاوش کنید. از زمان بندی و فاصله گذاری استفاده کنید تا انیمیشن خود را از واقع گرایانه به کارتونی تبدیل کنید و دوباره برگردید. آدرس سایت:www.CGTools.ir آدرس مطلب:https://b2n.ir/p71727
2 سال پیش در تاریخ 1401/02/12 منتشر شده است.
112 بـار بازدید شده
... بیشتر