برندسازی کالای باکیفیت ایرانی و رقابت با چین
19 بار بازدید -
3 سال پیش
-
روایت کاوی شرکت قطعه سازی
روایت کاوی شرکت قطعه سازی ️خودرو و شیوههای توزیع، برندسازی، ورود به بازارهای سنتی رابطهای، B2B، رقابت با چین، CRM، تبلیغات، مکانیزمهای مرسوم در بازاریابی کالاهای صنعتی در کشور، استراتژی چابک و اقدام پیش از بحران.
.
.
.
تجربیات ما را جمعه ها دنبال کنید.
.
.
.
#داده_کاوی #قصه_جمعه #کسب_و_کار #برند_سازی #فدایی_منش #هلدینگ_فدایی_منش #B2B #تبلیغات #استراتژی_چابک
3 سال پیش
در تاریخ 1400/05/29 منتشر شده
است.
19
بـار بازدید شده