تحلیل اطلاعات مربوط به کسب و کار

karokar_ir
karokar_ir
69 بار بازدید - 5 سال پیش - به هر داده ای اعتماد
به هر داده ای اعتماد نکنید من دوست دارم چند تکنیک ساده به شما ارائه کنم تا داده‌ها رو به شکل مؤثرتری هدایت کنید و مطمئن بشید که هجوم داده‌ها شما رو له نمیکنه. یه برند غذای صبحانه مدعی بود که هر جعبه از محصولاتش حاوی دو ملاقه کشمشه خب این خیلی منطقی به نظر میرسه، مگه نه؟ ولی صبر کنید!! اندازه‌ی یه ملاقه چقدره آیا منظور یه ملاقه‌ی کوچیکه که فقط 10 تا کشمش ظرفیت داره یا یه ملاقه‌ی بزرگ که 100ها کشمش در اون جا میشه؟ اینجاست که به اولین ابزار تحلیل بازار کسب و کار نیاز داریم، یعنی تعریف، لازمه معانی معلوم شن
5 سال پیش در تاریخ 1399/01/03 منتشر شده است.
69 بـار بازدید شده
... بیشتر