گروه های پشتیبان در نرم افزار Help Desk مقیاس-آموزشی

مقیاس
مقیاس
331 بار بازدید - 9 سال پیش - در هر سازمان فعالیت های
در هر سازمان فعالیت های مختلف با دانش مورد نیاز مختلف وجود دارد و همینطور درخواست های ثبت شده ممکن است نیاز به تقسیم شدن در بین پشتیبان ها در فواصل جغرافیایی گوناگون داشته باشند ، برای این کار ابتدا باید این گروه های پشتیبان که بر اساس نوع وظایف و تخصص و یا نزدیکی جغرافیایی تعریف شده اند را در نرم افزار Help Desk مقیاس ثبت کنید .
9 سال پیش در تاریخ 1394/03/05 منتشر شده است.
331 بـار بازدید شده
... بیشتر