مدل سازي تخصيص تبليغاتي چندکاناله در مقابل رقباي مختلف
48 بار بازدید -
5 سال پیش
-
پروژه درسی ارائه یکی از
پروژه درسی ارائه یکی از مقالات مجله MISQuarterly در وبگاه آپارات
عنوان مقاله به انگلیسی:
Modeling Multi-Channel Advertising Attribution Across Competitors
نویسندگان:
Eric Zheng, Yiyi Li, Ying Xie
لینک دانلود مقاله:
https://misq.org/modeling-multichannel-advertising-attribution-across-competitors.html
ارائه شده جهت درس مبانی تئوری و فلسفی سیستمهای اطلاعاتی در دانشگاه تربیت مدرس زمستان1398
ارائه کننده: همامالکی
استاد درس: دکتر شعبان الهی و دکتر سید اسماعیل موسوی
5 سال پیش
در تاریخ 1398/10/14 منتشر شده
است.
48
بـار بازدید شده