مدل سازي تخصيص تبليغاتي چندکاناله در مقابل رقباي مختلف

TheJoe
48 بار بازدید - 5 سال پیش - پروژه درسی ارائه یکی از
پروژه درسی ارائه یکی از مقالات مجله MISQuarterly در وبگاه آپارات عنوان مقاله به انگلیسی: Modeling Multi-Channel Advertising Attribution Across Competitors نویسندگان: Eric Zheng, Yiyi Li, Ying Xie لینک دانلود مقاله: https://misq.org/modeling-multichannel-advertising-attribution-across-competitors.html ارائه شده جهت درس مبانی تئوری و فلسفی سیستم‌های اطلاعاتی در دانشگاه تربیت مدرس زمستان1398 ارائه کننده: همامالکی استاد درس: دکتر شعبان الهی و دکتر سید اسماعیل موسوی
5 سال پیش در تاریخ 1398/10/14 منتشر شده است.
48 بـار بازدید شده
... بیشتر