١٠٠ نكته طلایی برای ورود به بازارهای هدف صادراتی - بخش 14

پویش ملی صادرات
پویش ملی صادرات
639 بار بازدید - 2 سال پیش - چگونه مشتريان خارحي را تحليل
چگونه مشتريان خارحي را تحليل و سپس انتخاب كنيم؟ حتما ١٣ قسمت قبل را با دقت گوش فرا دهيد و اكنون بخش چهاردهم از ۸ساعت رویداد مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ باموضوع: ١٠٠ نكته طلايي براي ورود به بازارهاي هدف صادراتي صادرات حرفه اي و ارزآوري را رايگان بياموزيم اگر قصد فروش و حضور پايدار در بازارهاي ٥ قاره را داريد، صفر تا صد دانش نوين صادرات و ارزآوري را با رويدادهاي رايگان آموزشي، پرورشي و كاربردي پويش ملي صادرات در ١٠ گام زير در اين اكانت دنبال نماييد: گام اول: صادرات را از كجا آغاز كنيم؟ (پيش نيازها) گام دوم: پرورش و توسعه كسب و كار صادراتي من (اصول تدوين طرح كسب و كار صادراتي) گام سوم: شناسايي و انتخاب بازارهاي هدف صادراتي گام چهارم: بلوغ صادراتي (بلوغ كار با بزرگان) گام پنجم: توسعه استراتژي بازاريابي و بازارسازي گام ششم: ورود به بازارهاي هدف صادراتي گام هفتم: استراتژي تأمين و تحويل در شرايط تحريم گام هشتم: تأمين منابع مالي در شرايط تحريم گام نهم: مدلهاي مديريت صادرات و نقش شركتهاي مديريت صادرات گام دهم: جهاني شدن همچنين مي توانيد سؤالات خود را به صورت مكتوب با دبيرخانه پویش ملی صادرات مطرح نمایید که در اسرع وقت پاسخ داده خواهدشد. بياموزيم كه صادرات را بياموزيم پويش ملي صادرات دبيرخانه: ساعات اداري 02125942 داخلي ١١٥ و ١٣١ واتساپ فقط مكتوب +989101112867 #آموزش_صادرات_نوين #آموزش_صادرات
2 سال پیش در تاریخ 1401/11/23 منتشر شده است.
639 بـار بازدید شده
... بیشتر