جینگل، برندآوا، صدای برند، هویت شنیداری برند، صدای لوگو

محمدرضا طاهری
محمدرضا طاهری
2.3 هزار بار بازدید - 7 سال پیش - جینگل، برندآوا، صدای برند، هویت
جینگل، برندآوا، صدای برند، هویت شنیداری برند یا صدای لوگو چیست؟ به عنوان یکی از عناصر هویت سازمان، می توان از نشانه یا افکت صوتی یکسانی نام برد که در تبلیغات (اعم از رادیو و تلویزیون و ...) تکرار می شود تا به نوعی باعث شرطی سازی مخاطب گردد. صدای پایان تبلیغ بوتان یا صدای پس از شعار هر روز بهتر از دیروز صاایران و یا حتی آهنگ استارت ویندوز و ... همگی مثال هایی از جینگل هستند.
7 سال پیش در تاریخ 1397/01/15 منتشر شده است.
2,370 بـار بازدید شده
... بیشتر