مجمع جهانی دیپلماسی برند-دکتر جلیلیان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
125 بار بازدید -
4 هفته پیش
-
در راستای ایجاد گفتمان مشترک
در راستای ایجاد گفتمان مشترک ملی و وحدت نظر در مسیر تدوین سند "راهبرد ملّی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیرههای ارزش راهبردی" و با رویکرد توصیف جایگاه برندسازی ملّی در صنایع منتخب و پیشران و نقش آن در تقویت و ارتقاء سهم جمهوری اسلامی ایران در زنجیرههای ارزش منطقه ای و جهانی، قرار است « مجمع جهانی دیپلماسی برند» به ریاست جناب آقای دکتر علی آبادی وزیر صنعت،معدن و تجارت و با مشارکت نهادهای حکمرانی نظام اقتصادی کشور، مراکز علمی دانشگاهی و اندیشگاهی و تشکل های معتبر ملی در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.
4 هفته پیش
در تاریخ 1403/06/02 منتشر شده
است.
125
بـار بازدید شده