از Y تا Z فراز و فرود رابطه نسل ها و شرکت ها
28 بار بازدید -
2 ماه پیش
-
در گفتوگو با سید مهدی
در گفتوگو با سید مهدی موسوی نائینی، مشاور منابع انسانی «سنباد»، در برنامه «استودیو برند کارفرمایی» روندهای جهانی حوزه منابع انسانی و جایگاه ایران میان این روندها را بررسی کردهایم. به گفته او، دنیا به سمت PEOPLE MANAGEMENT حرکت کرده و شرکتهای ایرانی هنوز درگیر این هستند که برند کارفرمایی را در کجای سازمان ایجاد کنند، اما تجربه موفق در ایران این بوده که این واحد، مستقل نباشد. یکی دیگر از موضوعاتی که موسوی نائینی به آن اشاره کرد، فرهنگ سازمانی مناسب با آینده بازار کار بود.
شبکههای اجتماعی راهکار
employerbrandingevent.ir
t.me/EmployerBrandingEvent
instagram.com/employerbranding
twitter.com/employerbrandir
linkedin.com/company/employerbrandingevent
2 ماه پیش
در تاریخ 1403/05/23 منتشر شده
است.
28
بـار بازدید شده