استراتژی‌ جذب و حفظ مشتری در سالن‌های زیبایی

مربی صابر اسکندری
مربی صابر اسکندری
11 بار بازدید - 6 ماه پیش - مشتریان وفادار، کلید طلایی رونق
مشتریان وفادار، کلید طلایی رونق کسب و کار شما هستند! در این ویدیو، با یک روش ساده و کم‌هزینه برای حفظ مشتریان فعلی و افزایش درآمد سالن زیبایی خود آشنا می‌شوید. کارت وفاداری: راهی ساده برای ایجاد باشگاه مشتریان بدون نیاز به نرم‌افزار انگیزه‌ای قوی برای مراجعات مجدد مشتریان افزایش رضایت و وفاداری مشتریان رونق کسب و کار و افزایش سود با استفاده از کارت وفاداری، به مشتریان خود نشان می‌دهید که برای آنها ارزش قائل هستید و آنها را تشویق به مراجعات مجدد می‌کنید. در این ویدیو خواهید آموخت: چگونه کارت وفاداری را طراحی کنید؟ چه پاداش‌هایی برای مشتریان در نظر بگیرید؟ چگونه از کارت وفاداری برای افزایش فروش استفاده کنید؟ مناسب برای: صاحبان سالن‌های زیبایی مدیران سالن‌های زیبایی علاقه‌مندان به صنعت زیبایی با تماشای این ویدیو، گامی مهم در جهت رونق کسب و کار خود بردارید!
6 ماه پیش در تاریخ 1403/01/12 منتشر شده است.
11 بـار بازدید شده
... بیشتر