تاثیر ارتباط با رسانه‌ها بر نام برند

Publica
Publica
43 بار بازدید - 3 سال پیش - در ابتدا باید اصطلاح روابط
در ابتدا باید اصطلاح روابط رسانه‌ای را تعریف کنیم، در واقع وقتی از روابط رسانه‌ای صحبت می‌کنیم به تعاملات یک شرکت اشاره می کنیم که به صورت هدف‌مند با #سردبیران #گزارشگران و #روزنامه_نگاران برای یک موضوع #ارتباط_ارزشمند برقرار می‌کنند و داستان خود را از طریق رسانه‌ای مانند تلویزیون، رادیویی، روزنامهف #مجله یا اینترنت در اختیار مخاطبین قرار می‌دهید. #استراتژی روابط رسانه ای می تواند پوشش #نام_تجاری شما را در تضمین کند تا باکمترین #هزینه نسبت به #تبلیغات بتوانید با مخاطبین خود ارتباط بگیرید. پس داستان برند خود را بسازید و کمک رسانه‌ها آن را به گوش مخاطبین برسانید و از نتایج درخشان آن لذت ببرید.
3 سال پیش در تاریخ 1400/02/26 منتشر شده است.
43 بـار بازدید شده
... بیشتر