چرا باید برای تبلیغات در لینکدین هزینه کنیم؟

Hubiz
Hubiz
8 بار بازدید - 8 ماه پیش - در LinkedIn Ads یک مفهومی
در LinkedIn Ads یک مفهومی داریم به نام Bidding  که بخایم خیلی خلاصه بگیم، میزان بودجه ای هست که به ازای هر کنش( می تونه کلیک باشه، ایمپرشن باشه و ...) نسبت به تبلغ شما یا اختصاص می دین ( به صورت دستی) یا اختصاص داده می شه ( به صورت اتوماتیک توسط لینکدین) ، یکی از روش هاش manual bidding  هست ، یعنی شما تسلط کامل روی هزینه کرد برای تبلیغاتتون داری. اما یه موضوعی مطرح می شه ، اگه این Bid  رو کم بزاریم آیا محتوای ما نمایش داده می شه به مخاطب یا نه ؟ اگه نسبت به رقبات مبلغ کمتری رو تعیین کنی ، احتمال دیده شدن محتوای شما از طریق تبلیغات کم می شه و اگه رقابت زیاد باشه این امکان هم هست به صفر برسه ، اما یه موضوع خیلی مهمی مطرحه، اونم اینه که اگه #تبلیغات شما کمتر دیده بشه ، به تبع اون تعامل هم کمتر می شه و برای برنده شدن تو این رقابت یا به قول لینکدین حراج شما نیازمند تعامل موثر هم هستید چرا که امتیاز شما برای برنده شدن علاوه بر پول ، به تعامل موثر هم وابسته هستش . بنابراین، تبلیغ دهنده باید مقدار بودجه خودش رو طوری تعیین کند که هم هزینه ها رو کنترل کنه و هم احتمال دیده شدن تبلیغات رو افزایش بده #هوش_مصنوعی #بازاریابی #لینکدین #تبلیغات #دیجیتال_مارکتینگ
8 ماه پیش در تاریخ 1402/10/28 منتشر شده است.
8 بـار بازدید شده
... بیشتر