طراحی کمپین UGC اینستاگرام صنایع غذایی کلانا

استودیو راویلی
استودیو راویلی
67 بار بازدید - 2 سال پیش - هدف از طراحی کمپین، ترغیب
هدف از طراحی کمپین، ترغیب برای تولید محتوا توسط کاربران یا همان بازاریابی UGC در سخت ترین روزهای کرونا بوده. اهمیت تولید محتوا توسط کاربران برای هیچ کسب و کاری پوشیده نیست و استودیو نوآور راویلی با طراحی و اجرای این کمپین توانست سطح کیفی تولید این گونه محتوا را جهت انتشار در صفحه اینستاگرام گروه کلانا افزایش دهد. توصیه میکنیم اطلاعاتی در مورد بازاریابی UGC کسب کنید و آن را در مشاغل خود پیاده سازی کنید. استودیو خلاق و نوآور راویلی، در این مسیر امکان مشاوره و همراهی با برند شما را خواهد داشت.
2 سال پیش در تاریخ 1401/04/05 منتشر شده است.
67 بـار بازدید شده
... بیشتر