دکتر فاطمه صالحی_بررسی تجارب شکست شرکت ها در نوآوری و تجاری سازی

IRAMOT
IRAMOT
0 بار بازدید - 3 سال پیش - آنچه در این کارگاه مطرح
آنچه در این کارگاه مطرح شد: تجربه‌های تلخ، درس­های شیرین تجربه‌های ناموفق و پرهزینه شرکت­های بزرگ و کوچک در نوآوری، تجاری‌سازی و توسعه کسب‌وکار در بازارهای بین‌المللی، پر از داستان‌های جالب و درس‌های گران‌قیمت برای همه افراد و سازمان‌های فعال در زمینه نوآوری است. در این کارگاه، با تمرکز بر موارد واقعی شکست شرکت‌ها در بازارهای بین‌المللی، دلایل مختلف شکست آن‌ها در معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات جدید به بازار مورد بررسی قرار گرفت. آگاهی از این دلایل و تجارب، می‌تواند رهنمون‌های ارزنده‌ای برای شرکت‌های کوچک و بزرگ، سیاست‌گذاران و محققان حوزه نوآوری به همراه داشته باشد.
3 سال پیش در تاریخ 1400/08/08 منتشر شده است.
0 بـار بازدید شده
... بیشتر