دکتر فاطمه صالحی_بررسی تجارب شکست شرکت ها در نوآوری و تجاری سازی
0 بار بازدید -
3 سال پیش
-
آنچه در این کارگاه مطرح
آنچه در این کارگاه مطرح شد:
تجربههای تلخ، درسهای شیرین تجربههای ناموفق و پرهزینه شرکتهای بزرگ و کوچک در نوآوری، تجاریسازی و توسعه کسبوکار در بازارهای بینالمللی، پر از داستانهای جالب و درسهای گرانقیمت برای همه افراد و سازمانهای فعال در زمینه نوآوری است. در این کارگاه، با تمرکز بر موارد واقعی شکست شرکتها در بازارهای بینالمللی، دلایل مختلف شکست آنها در معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات جدید به بازار مورد بررسی قرار گرفت. آگاهی از این دلایل و تجارب، میتواند رهنمونهای ارزندهای برای شرکتهای کوچک و بزرگ، سیاستگذاران و محققان حوزه نوآوری به همراه داشته باشد.
3 سال پیش
در تاریخ 1400/08/08 منتشر شده
است.
0
بـار بازدید شده