حقوقدانان سه بعدی - برندسازی و بازاریابی - وکالت در اقیانوس آبی

3D.lawyers (حقوقدانان سه بعدی)
3D.lawyers (حقوقدانان سه بعدی)
69 بار بازدید - 4 سال پیش - استراتژی اقیانوس آبی اولین بار
استراتژی اقیانوس آبی اولین بار توسط خانم رنه مبورنه و آقای دبلیو چان کیم مطرح شد. این استراتژی، فضای کسب و کار را به دو اقیانوس آبی و قرمز تشبیه می کرد. اقیانوس قرمز، همه کسب و کارهایی هستند که رقابت سخت و شدیدی در آنها وجود دارد. اما در اقیانوس آبی وضعیت متفاوت است. رقابت یا وجود ندارد و یا اگر هم هست، خیلی کم است. در این ویدئو سعی می شود، اقیانوس آبی و قرمز در حوزه مشاوره حقوقی و وکالت مورد بررسی قرار گیرند. حقوقدانان می توانند با توجه به این ویدئو، استراتژی خود برای فعالیت را انتخاب کنند.
4 سال پیش در تاریخ 1399/04/07 منتشر شده است.
69 بـار بازدید شده
... بیشتر