وبینار 19 راه جذب مشتری

جعبه ابزار بازاریابی
جعبه ابزار بازاریابی
84 بار بازدید - 4 سال پیش - بیشتر بخوانید: https://dmtbox.com/traction-channels-bullseye/ آن چیزی
بیشتر بخوانید: https://dmtbox.com/traction-channels-bullseye/ آن چیزی که باعث می‌شود یک کسب و کار نوپا (Start-up) به پیش رود و احتمال موفقیت خود را بالاتر ببرد، کشش (Traction) آن کسب و کار است. طبق تعریف، کشش شواهد کمّی‌ برای اثبات علاقه و خواست مشتریان نسبت به محصول یا خدمت شماست. کشش در هر کسب و کار نوپایی به شکلی متفاوت تعریف می‌شود. برای یک کسب و کار نوپا با مخاطبان سازمانی (B2B) کشش می‌تواند فروش محصول به دو یا سه مشتری اولیه باشد، در حالی که برای یک کسب و کار نوپا که به مصرف‌کنندگان خرد خدمت یا محصولی ارائه می‌کند، کشش جذب صدها یا هزاران کاربر خواهد بود. مفهوم کشش لزوما محدود به استارتاپ‌ها نیست. برای کسب و کارهای سنتی هم می‌توان مفهوم کشش را تعریف کرد. برای نمونه در یک رستوران تازه تاسیس تعداد مشتریانی که در ماه‌های اولیه شروع کار به رستوران مراجعه و غذا سفارش می‌‌دهند، کشش آن کسب و کار محسوب می‌شود. اما در حوزه استارتاپ مفهوم کشش مهم‌تر نیز می‌شود. آنچه که استارتاپ را از بقیه کسب و کارها متمایز می‌کند، سرعت رشد است. بنابراین در یک استارتاپ مهم است که شما بتوانید با سرعت منحنی رشد (شکل-۱) را طی کنید و این به معنی دریافت کشش بیشتر است. کشش یکی از مهم‌ترین عوامل جذب سرمایه‌گذار برای یک کسب و کار نیز هست. اگر کشش استارتاپ شما بالا باشد در جذب سرمایه مورد نیازتان موفقیت بسیار بیشتری به دست خواهید آورد.
4 سال پیش در تاریخ 1399/12/04 منتشر شده است.
84 بـار بازدید شده
... بیشتر