مقدمه ای بر ایجاد شاخ و برگ برای محیط بازی

CGTools.ir
CGTools.ir
20 بار بازدید - 4 ماه پیش - ایجاد شاخ و برگ های
ایجاد شاخ و برگ های آماده بازی با دست در این کارگاه 3 ساعته توسط Peyton Varney ، هنرمند بافت محیطی در The Last of Us Part II ساده شده است. این آموزش در سطح مبتدی، فرآیند کامل ایجاد دارایی، از منابع تا اجرای نهایی در موتور Unreal را طی می کند. کل خط لوله ایجاد شاخ و برگ پوشیده شده است، که با یک بلوک اولیه بر اساس منابع جمع آوری شده شروع می شود و با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعتی Maya و ZBrush به فرآیند مدل سازی و مجسمه سازی می رود تا ظاهر گیاهان را برجسته کند. بخش ایجاد بافت به نقاش مواد و طراح مواد می پردازد و به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید دارایی های بازی خود را با بافت های عالی زنده کنید. با دارایی‌های ایجاد شده، Peyton Varney نشان می‌دهد که چگونه مدل‌ها و بافت‌های خود را در موتور Unreal پیاده‌سازی کنید و صحنه‌ای را تنظیم کنید که ارگانیک و باورپذیر به نظر برسد. با تکمیل کارگاه، درک قوی از نحوه ایجاد شاخ و برگ های آماده بازی برای صحنه ها با دست خواهید داشت، بدون اینکه کیفیت یا وفاداری بصری را به خطر بیندازید. از این تکنیک ها می توان برای تنظیم همه چیز از یک صحنه ساده گرفته تا یک جنگل انبوه استفاده کرد. و... آدرس سایت:www.CGTools.ir آدرس مطلب:B2n.ir/t15679 آدرس کانال ما در ایتا:@CGTools_ir آدرس کانال ما در روبیکا :@CGTools آدرس کانال ما در تلگرام :@CG_Tools_ir
4 ماه پیش در تاریخ 1403/02/04 منتشر شده است.
20 بـار بازدید شده
... بیشتر