وبینار دوم: نقش هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات و بازاریابی
120 بار بازدید -
پارسال
-
ارائهدهنده: دکتر محمدعلی آخائی
افتخارات:
ارائهدهنده: دکتر محمدعلی آخائی
افتخارات:
- عضو کارگروه امنیت اطلاعات معاونت فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات
- نماینده ی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران در پژوهشگاه الکترونیک صاایران
- عضو کارگروه تخصصی سایبری پژوهشکده ی امنیت فضای تبادل اطلاعات (صاافتا)
- مشاور امنیت IT وزارت اقتصاد و امور دارایی (معاونت توسعه مدیریت و منابع)
امروزه، کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی بر کسی پوشیده نیست. دادهها و اطلاعات بهعنوان یک دارایی ارزشمند برای صنایع در حوزههای مختلف بهویژه در حوزه بازاریابی و فروش شناخته میشود. به کمک هوش مصنوعی میتوان مشتریان و مصرفکنندگان را بهتر شناخت و از الگوهای خرید و علایق آنها آگاهی پیدا کرد. همچنین ظهور فناوری هوش مصنوعی، ایدهها و الگوهای جدیدی را برای توسعه بازاریابی و فروش، تبلیغات، تجارت الکترونیک باز کرده است.
هوشمصنوعی را متفاوت تجربه کنید.
پارسال
در تاریخ 1402/05/31 منتشر شده
است.
120
بـار بازدید شده