وبینار دوم: نقش هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات و بازاریابی

AICup
AICup
120 بار بازدید - پارسال - ارائه‌دهنده: دکتر محمدعلی آخائی افتخارات:
ارائه‌دهنده: دکتر محمدعلی آخائی افتخارات: - عضو کارگروه امنیت اطلاعات معاونت فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و‌فناوری اطلاعات - نماینده ی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران در پژوهشگاه الکترونیک صاایران - عضو کارگروه تخصصی سایبری پژوهشکده‌ ی امنیت فضای تبادل اطلاعات (صاافتا) - مشاور امنیت IT وزارت اقتصاد و‌ امور دارایی (معاونت توسعه مدیریت و منابع) امروزه، کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی بر کسی پوشیده نیست. داده‌ها و اطلاعات به‌عنوان یک دارایی ارزشمند برای صنایع در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه بازاریابی و فروش شناخته میشود. به کمک هوش مصنوعی می‌توان مشتریان و مصرف‌کنندگان را بهتر شناخت و از الگوهای خرید و علایق آن‌ها آگاهی پیدا کرد. همچنین ظهور فناوری هوش مصنوعی، ایده‌ها و الگوهای جدیدی را برای توسعه بازاریابی و فروش، تبلیغات، تجارت الکترونیک باز کرده است. هوش‌مصنوعی را متفاوت تجربه کنید.
پارسال در تاریخ 1402/05/31 منتشر شده است.
120 بـار بازدید شده
... بیشتر