آموزش قسمت تبدیل‌ها (Conversions) در گوگل آنالیتیکس

مدیر فروش
مدیر فروش
271 بار بازدید - 5 سال پیش - تبدیل‌ها همیشه مهم هستند و
تبدیل‌ها همیشه مهم هستند و نرخ تبدیل به عنوان یک فاکتور تعیین کننده در عملکرد سایت در نظر گرفته می‌شود.در این قسمت می توانید وضعیت تبدیل های سایت خود را مشاهده کنید. ممکن است منظور از تبدیل، تبدیل بازدید کننده به کاربر یا خریدار باشد.برای این منظور لازم است که شما اهدافی را مشخص کنید و در صورت اینکه کاربر خریدی انجام می‌دهد، اطلاعات خرید را در اختیار گوگل بگذارید. تنظیمات این قسمت باید از طریق بخش مدیریت گوگل آنالیتیکس و به Google Tag Manager انجام شود و بروی سایت پیاده‌سازی شود.
5 سال پیش در تاریخ 1398/05/14 منتشر شده است.
271 بـار بازدید شده
... بیشتر