نسکافه افراد را بهم نزدیک میکند(کمپین Real Connection)

آیدین داریان | تولید محتوا
آیدین داریان | تولید محتوا
322 بار بازدید - 7 سال پیش - با یک بازاریابی چریکی و
با یک بازاریابی چریکی و طراحی گیمیفیکیشن راحت می توان برند را در ذهن افراد مخابره کرد. هدف از این کمپین ایجاد روابط بین آدم هاست برند نسکافه در این کمپین دست گذاشت بر روی نقطه ضعف انسان ، ترس از تنهایی... با ساخت چندین ویدیوی تاثیرگذار در راستای غلبه بر تنهایی برند نسکافه جایگاه سازی کرده است. شما می توانید تمام ویدیوهای این کمپین را در کانال برندآپ (آپارات و تلگرام @brandupp) مشاهده کنید.
7 سال پیش در تاریخ 1396/03/13 منتشر شده است.
322 بـار بازدید شده
... بیشتر