تاثیر گروه بندی کاربران در بازاریابی اپلیکیشن - بهراد زاری، همایش رهبران رشد

چابک
چابک
196 بار بازدید - 6 سال پیش - در این سخنرانی، بهراد زاری
در این سخنرانی، بهراد زاری مدیرعامل راهکارهای آنی چابک درباره نحوه گروه بندی کابران و تاثیر این کار در بازاریابی اپلیکیشن را توضیح می دهد. در ادامه مثالی از گروه بندی بر اساس رویداد درون برنامه ای بیان کرده و درباره تصمیم گیری داده محور و بهینه سازی کمپین ها صحبت می کند.
6 سال پیش در تاریخ 1397/11/27 منتشر شده است.
196 بـار بازدید شده
... بیشتر