دوره آموزشی مکانیک بازی Unreal: حرکت دوربین در حین پیاده روی کاراکتر(با زیرنویس
6 بار بازدید -
2 سال پیش
-
توضیحات: یک حرکت نوسانی یا
توضیحات: یک حرکت نوسانی یا ضربه ای که بازیکنان را در حین راه رفتن در یک سطح همراهی می کند، می تواند به غوطه وری در هر بازی کمک کند. این دوره همه چیز مورد نیاز برای اجرای این مکانیک بازی رایج را در Unreal Engine 4 به سازنده بازیهای جدید میدهد. این تکنیک بر Blueprints، سیستم اسکریپتنویسی مبتنی بر گره در Unreal متکی است. جوئل بردلی با مروری بر گره Blueprint و گره Timeline شروع می کند و نحوه برنامه ریزی یک شبکه Blueprint موثر را نشان می دهد. سپس دقیقاً نشان میدهد که چگونه میتوان یک طرح تکان دوربین ایجاد کرد، افکت را به دوربین پخشکننده اضافه کرد و برای واقعگرایی بیشتر با شروع و توقف راه رفتن کاراکتر، جلوه را افزایش و سرعت آن را کاهش داد. در نهایت، یاد بگیرید که چگونه افکت را با حرکت بازیکن فعال کنید و شدت لرزش را تنظیم کنید.
اهداف یادگیری
تنظیم طرح لرزش دوربین
کار با جدول زمانی و نقشه ها
ایجاد جدول زمانی، آهنگ و فریم کلیدی
اتصال جدول زمانی
نهایی کردن اثر
لینک دوره:
https://lyndakade.ir/c/7154
2 سال پیش
در تاریخ 1402/01/16 منتشر شده
است.
6
بـار بازدید شده