کوکا کولا از واقعیت افزوده برای بسته بندی محصولاتش استفاده می کند!

ویژه پرداز پارس
ویژه پرداز پارس
284 بار بازدید - 6 سال پیش - برند معروف Coca-Cola تصمیم به
برند معروف Coca-Cola تصمیم به استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای بسته بندی محصولات خود دارد.Michael Terrell که مسئول استفاده از فناوری های نوظهور در برند تجاری کوکا کولا می باشد می گوید:"ایده استفاده از واقعیت افزوده زمانی به ذهنم رسید که مشغول بازی با فرزندم بودم."بر همین اساس وی تصمیم به استفاده از فناوری AR برای بطری های Coca-Cola گرفته است.-شرکت ویژه پرداز پارس مجری پروژه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در کشور www.vijehpardaz.com
6 سال پیش در تاریخ 1397/09/25 منتشر شده است.
284 بـار بازدید شده
... بیشتر