برند سازی در صنعت سنگ ساختمانی ایران - توجه به ایده در فرآوری

69 بار بازدید - 10 ماه پیش - در بحث برند سازی در
در بحث برند سازی در صنعت سنگ طبیعی نکته جالبی وجود دارد -ایده شخصی و تبلور ایده با کمترین امکانات میتواند جایگاه شما را در ذهن مشتری تحت تاثیر قرار بدهد - متفاوت دیدن - متفاوت عمل کردن و در این تفاوت اولین بودن - برای معرفی سنگ باید از ارزشهای درونی در فرآوری بهره ببریم این موضوع زمانی اهمیت دارد که شنگهای مشابه سنگ ما در اختیار تعداد دیگری از رقبا نیز هست. سهم ایده پردازی در این تلاش رقابتی بسیار بالاست. سیامک اخطاری توسعه صادرات سنگ ساختمانی ایران #صادرات فرآوری شده #سیامک اخطاری #مشاوره و کوچ صادراتی
10 ماه پیش در تاریخ 1402/08/28 منتشر شده است.
69 بـار بازدید شده
... بیشتر