گام سوم - همایش 14 بهمن ماه 1400 - بخش 19

پویش ملی صادرات
پویش ملی صادرات
982 بار بازدید - 2 سال پیش - تحليل مشتريان از منظر رقبا
تحليل مشتريان از منظر رقبا COMPETITOR ORIENTED هر روز فقط ١٥ دقيقه #ارزآوري را بياموزيم اين ويديو بخش نوزدهم از مطالب تخصصي رويداد ٥شنبه ١٤٠٠/١١/١٤ مي باشد كه با ۲ موضوع گام سوم: شناسایی و انتخاب بازارهاي هدف صادراتی و گام نهم: شرکتهاي #مديريت_صادرات تاسیس، چالشها و راهکارها براساس آخرين تحولات و دستآوردهاي سال ٢٠٢٢ در سالن ميلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گرديد به همه عزيزان پيشنهاد مي گردد به كلمه كلمه مطالب با دقت گوش فرا دهيد عزيزان دقت كنيد، اين ويديو تنها بخشي از گام سوم از ١٠ گام پويش ملي صادرات است، جهت درك بهتر مطالب، حتما بر مطالب ٢ گام اول پويش ملي صادرات كه در اكانت #اينستاگرام محمدامين حاج كاظميان @mohammadamin.hajkazemian بارگذاري شده است، اشراف داشته باشيد همچنين مي توانيد سؤالات خود را زير اين پست مطرح فرموده و همچنين دبيرخانه پويش ملي صادرات همواره پاسخگوي شما عزيزان از طريق واتساپ ۰۹۱۰۱۱۱۲۸۶۷ تمام وقت بصورت مکتوب و تلفن ۰۲۱۲۵۹۴۲ داخلی ۱۱۵ ساعات اداری مي باشد با بهترين آرزوها بياموزيم كه صادرات را بياموزيم دبيرخانه پويش ملي صادرات @exportcampaign @hajkazemian_mohammadamin @mohammadamin.hajkazemian @sos_exportcampaign @exportcampaign.publicrelations #صادرات #آموزش_صادرات #بازاريابي #مديريت_استراتژيك #تحقيق_بازار #بازار #كارآفريني #دلار_آمریکا
2 سال پیش در تاریخ 1401/08/05 منتشر شده است.
982 بـار بازدید شده
... بیشتر