نشست مدل های کسب و کار رسانه ای دکتر آیدین سلام زاده

soore.university
soore.university
191 بار بازدید - 3 سال پیش - نشست تخصصی با محوریت «مدل
نشست تخصصی با محوریت «مدل کسب‌وکار رسانه‌ای» به کوشش دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه، با ارائه و سخنرانی دکتر آیدین سلام‌زاده، هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ روز سه‌شنبه مورخ 30 آذرماه 1400 ساعت 17:00 الی 19:00 برگزار شد. سلام زاده به توضیح سه سطح استراتژی پرداخت. استراتژی شیوه رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب است. لازم به ذکر است، بالاترین و نخستین سطح استراتژی؛ استراتژی شرکتی یا همان استراتژی بنگاه است که در چند زمینه فعالیت می‌کند. سطح دوم استراتژی، بیزینس استراتژی است که همان استراتژی در متون بوده و کسب‌وکار آن را مطرح می‌کند. همچنین، این مورد از استراتژی را استراتژی رقابتی نیز می‌گویند. وی در تعریف مدل کسب‌وکار گفت: یک مدل کسب‌وکار، ارزش پیشنهادی یک سازمان یا بنگاه به مشتریان مختلف را تشریح کرده و قابلیت‌ها و شرکا مورد نیاز برای خلق، بازاریابی و رساندن آن ارزش را تعیین کرده و رابطه آن را با جنبه مالی کسب‌وکار معین می‌کند.
3 سال پیش در تاریخ 1400/10/01 منتشر شده است.
191 بـار بازدید شده
... بیشتر