معرفی اجمالی Endpoint Central v11

میزخدمت
میزخدمت
1 هزار بار بازدید - 2 سال پیش - ServiceDesk Plus قبل از نسخه
ServiceDesk Plus قبل از نسخه 11.3 ، یک Agent را روی کلیه کلاینت ها و سرورهای سازمان نصب می‌کرد تا بتواند تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری سازمان را اسکن کند و یک شناسنامه سخت افزاری و نرم افزاری را در بخش دارایی ها Generate کند. اما بعد از نسخه 11.3، ManageEngine برای اسکن تجهیزات سازمان، نرم افزار Desktop Central را ارائه داد و Agent خودش را از روی ServiceDesk Plus حذف کرد. ما میزخدمتی ها تصمیم گرفتیم سرویس Desktop Central را به پکیج خدماتی خود اضافه کنیم و تو این زمینه هم به شما کمک بکنیم. ManageEngine به تازگی نام Desktop Central خود را به Endpoint Central تغییر داده است چرا که علاوه بر بحث اسکن inventory و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها کارهایی دیگری را هم انجام میدهد از جمله : مدیریت موبایل ها و تجهیزات موبایلی که در سازمانتان احتمالا وجود دارد و برای مدیریت آنها راهکار دارد. کلیه کارهای روتینی که یک HelpDesk روی سازمان شما انجام میدهد و در واقع این کارها را به یکسری task در نرم افزار Endpoint Central تبدیل می کند برای اینکه بخواهید اینکار را انجام دهید با ما در این ویدئو همراه باشید. https://mizekhedmat.com/mag/endpoint-central/
2 سال پیش در تاریخ 1401/03/07 منتشر شده است.
1,010 بـار بازدید شده
... بیشتر