تگ canonical‌ و تاثیر آن بر سئوی سایت

کندو - دورهمی سئو
کندو - دورهمی سئو
317 بار بازدید - 3 سال پیش - پس از معرفی الگوریتم رتبه
پس از معرفی الگوریتم رتبه بندی پاندا در سال ۲۰۱۱ توسط گوگل، محتوای تکراری به یکی از عوامل افت رتبه سایت ها در نتایج جستجوی گوگل تبدیل شد. یکی از ساده ترین دلایل برای توضیح آن، گیج شدن گوگل هنگام ایندکس مطالب یک سایت بود. چون گوگل نمی تواند به درستی تشخیص دهد که آدرس اصلی محتوا کدام بوده و در نتیجه آن را به عنوان محتوای تکراری در نظر می گیرد.
3 سال پیش در تاریخ 1400/01/24 منتشر شده است.
317 بـار بازدید شده
... بیشتر