بازاریابی دهان به دهان چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

وب لند
وب لند
240 بار بازدید - 6 سال پیش - یکی از بزرگترین سرمایه های
یکی از بزرگترین سرمایه های بازاریابی شما، پایگاه مشتریان فعلی شماست. وقتی که مشتریان شما درباره ی میزان رضایت‌ مندیشون با سایر افراد حرف میزنند، ناخواسته شما بازار بزرگی رو تشکیل میدید. این چرخش حرف ‌های دهان به دهان تأثیر شگفت انگیز و مثبتی رو در کسب‌ و کار شما خواهد گذاشت ...
6 سال پیش در تاریخ 1397/12/28 منتشر شده است.
240 بـار بازدید شده
... بیشتر