به نظر شما هدف اقدام بهبود مستمر Continual Improvement در ITIL4 چه چیزی است؟

دیجی وایز
دیجی وایز
32 بار بازدید - 3 سال پیش - تمرکز ITIL 4 بر تحقق
تمرکز ITIL 4 بر تحقق ارزش مطابق با نیازمندی‌ها و انتظارات مشتریان می‌باشد. سازمان‌ها به منظور حضور پایدار در مسیر تحقق ارزش مورد انتظار مشتریان می‌بایست ضمن بررسی وضعیت عملکرد خود به دنبال ایجاد بهبود مستمر در تمامی لایه‌های سازمان باشند. رویکرد بهبود مستمر به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم موجود در ITIL 4 می‌باشد که ردِ پای آن را می‌توان در اجزاء مختلف سیستم ارزش خدمات (SVS) مشاهده نمود. در این ویدیو که بخشی از بیست و ششمین دوره آنلاین ITIL4 Foundation دیجی وایز آکادمی می باشد به بررسی هدف practice بهبود مستمر پرداخته شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره ها، می توانید وارد صفحه اختصاصی هر دوره در سایت https://www.DigiWiseAcademy.com شوید و یا با کارشناسان آموزش ما تماس حاصل نمایید. ارتباط تلفنى با شماره های 02166945718 - 02166945719 وب سایت ما: https://www.digiwisehub.com آکادمی دیجی وایز: https://www.digiwiseacademy.com صفحه رسمی ما در اینستاگرام: @digiwise.academy کانال ویدیو ما در آپارات: https://aparat.com/digiwise کانال تلگرام ما: http://t.me/digiwiseacademy
3 سال پیش در تاریخ 1400/08/30 منتشر شده است.
32 بـار بازدید شده
... بیشتر