تغییر هویت بصری برند

علی ناصرحجتی
علی ناصرحجتی
33 بار بازدید - 8 ماه پیش - هویت بصری برند عبارت است
هویت بصری برند عبارت است از مجموعه ای از فعالیت‌های بنیادین تبلیغاتی یک شرکت که کمک می‌کند شرکت برای حضور در میدان رقابت بازار آماده شود. در واقع هویت بصری مجموعه ای از تمام عناصر یک برند مانند: لوگو، رنگ سازمانی، سربرگ های اداری، پوستر، تبلیغات محیطی، شعار تبلیغاتی، بسته بندی و… است که یک شرکت طراحی می‌کند تا تصویر مناسب خود را به مردم معرفی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با من از طریق سایت https://naserhojjati.com در ارتباط باشید.
8 ماه پیش در تاریخ 1402/11/11 منتشر شده است.
33 بـار بازدید شده
... بیشتر