فصل ششم زبان تخصصی مدیریت: ارتباطات یکپارچه بازاریابی مستلزم تماس با مشتریان است

دکتر خلیل صفری
دکتر خلیل صفری
28 بار بازدید - 6 ماه پیش - در درس زبان تخصصی مدیریت
در درس زبان تخصصی مدیریت بازرگانی در خصوص بازاریابی و ابعاد مختلف آن به بحث و بررسی پرداخته می‌شود. ددر ششمین بخش از کتاب زبان تخصصی مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در خصوص ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و لزوم برقراری تماس (ارتباط) با مشتریان و ابزارهای مورد استفاده در این فعالیت به بحث و بررسی مطالب خواهیم پرداخت. و در دیگر درس‌هابه جنبه های مختلف این مبحث پرداخته خواهد شد. لیست فصل های این کتاب به شرح زیر است. استفاده از نرم افزار ورد و گوگل ترنزلیت برای تمرین زبان انگلیسی لینک ویدئو: https://www.aparat.com/v/yEjKL 1- What Is Marketing? لینک ویدئو: https://aparat.com/v/kkdv2uc 2- Integrated Marketing Communications 3- Reasons for the Growing Importance of IMC لینک ویدئو درس 2 و 3: https://www.aparat.com/v/2aVGX 4- The Promotional Mix : The Tools for IMC لینک ویدئو: https://www.aparat.com/v/nxu6G 5- Sales Promotion لینک ویدئو: https://www.aparat.com/v/ZX7TV 6- IMC Involves Audience Contacts لینک ویدئو: https://aparat.com/v/9FwX4 7- Promotional Program Situation Analysis لینک ویدئو: https://aparat.com/v/kRnZc 8- Analysis of the Communication Process لینک ویدئو: https://www.aparat.com/v/OMt3E 9- Marketing Strategy and Analysis لینک ویدئو: https://www.aparat.com/v/ms0Wj 10- Target Market Selection لینک ویدئو: https://www.aparat.com/v/girm474 11- Market Segmentation 12- Market Positioning 13- Developing the Marketing Planning Program 14- Winning Strategies An International Mission 15- International Channel Design 16- Exporting and Logistics
6 ماه پیش در تاریخ 1403/01/09 منتشر شده است.
28 بـار بازدید شده
... بیشتر