ترفند جلب مشتری لوازم یدکی | آموزش لوازم یدکی گام 11
964 بار بازدید -
پارسال
-
شغل لوازم یدکی خودرو، کسبوکاری
شغل لوازم یدکی خودرو، کسبوکاری با فضای رقابتی است؛ در این فضای رقابتی باید بهترین روشهای فروش لوازم یدکی رو بدونید تا با ایجاد تمایز، یک سر و گردن از رقباتون جلوتر باشید. اما با چه استراتژیهایی در بازاریابی لوازم یدکی میتوانید فروش لوازم یدکی خودرو را افزایش بدید؟ و به یک سود بالا برسید؟
بازاریابی لوازم یدکی دارای ترفندهایی است که اگه اندک دانشی نسبت به این فوت و فنها داشته باشید به راحتی میتوانند به فروش بالا برسید.
اول اینکه
فروشنده ماهر باشید!
حالا فروشنده ماهر کیه؟ کسی که مهارت ارتباط، مذاکره و متقاعد سازی داره. گاهی اوقات ارائه یه راهکار و یا یه راهنمایی ساده میتونه باعث فروش چند قطعه و افزایش وفاداری مشتری بشه. پس در مسیر توسعه فردی توقف نکنید.
دوم
قطعات خودرو رو بشناسید
برای اینکه شما یه فروشنده ماهر باشید، باید حتما قطعات خودرو رو هم بشناسید. خیلی از مشتریان شما برای خرید قطعه درست که به ماشینشون بخوره از شما انتظار راهنماییهای فنی و تخصصی دارن. شما هر چقدر به ویژگیهای محصولاتی که میفروشید آگاه باشید بهتر میتونید بفروشید و با نشون دادن اینکه توی کارتون متخصص هستید جلب اعتماد بکنید.
سوم
اگه شبکههای اجتماعی کسب و کارتون رو راه ننداختین، حتما و حتما راه اندازی کنید.
بسیاری از شبکههای اجتماعی در حال حاضر بهعنوان بسترهایی برای افزایش ارتباطات کاری، معرفی برند، معرفی محصولات و خدمات و اطلاع رسانی درباره جشنوارههای فروش و رویدادهای دیگه کسبوکار استفاده میشن. هرگز ظرفیت این شبکهها را برای افزایش فروش و افزایش آگاهی از برند دست کم نگیرید. صفحه کاری خودتون رو در این پلتفرمها راهاندازی کنید و بعدش شروع به معرفی، تبلیغ فروشگاه و محصولاتتان بکنید و سعی کنید از همین طریق با مشتریانتون در ارتباط باشید.
برای اینکه نکات بیشتری در جلب مشتری بلد باشید به لینک زیر حتما سر بزنید و مقاله بهترین روش فروش لوازن یدکی رو حتما بخونید.
https://dryadaki.com/academy/the-best-way-to-sell-spare-parts/
دکتر یدکی | مرجع آموزش کسب و کار لوازم یدکی و آموزش قطعه شناسی
پارسال
در تاریخ 1402/05/22 منتشر شده
است.
964
بـار بازدید شده