تقویت کی ام سی تی 8 چرا و چگونه؟

srp.performance
srp.performance
2.9 هزار بار بازدید - 2 سال پیش - ایراد سرخ شدن منیفولد دود
ایراد سرخ شدن منیفولد دود خروجی به همراه توربو شارژ چالش مالکین جک تی 8 خواهد بود افزایش دما باعث افت شدید راندمان به همراه بالا رفتن مصرف و خطر حتی اتش سوزی در افرود های سنگین خواهد داشت علاوه بر ان اسب بخار بیشتر در موتور های توربو شارژ بخواهد قویتر شود افزایش سرعت خروج دود به همراه دبی گاز خروجی یکی از اصولی ترین روشها خواهد بود نصب دانپایپ علاوه بر کاهش دمای گاز خروجی به افزایش راندمان کاری موتور به همراه کاهش اصطهلاک و در نهایت سرعت و کشش خواهد شد علاوه بر اینخا تنظیمات مناسب نرم افزاری نیز کاملا در این قضیه دخیل خواهد بود علاوه بر دانپایپ اول اصلاح لوله زیرین به همراه حذف کاتالیزور دوم و قطر لوله خروجی و در نهایت استفاده از شمع مناسب و جایگزین فلوتر فابریک خودرو نیز این تاثییر را دوچندان خواهد کرد در خودرو های توربو شارز افرودی که کات اف تنفس طبیعی و نوع گشتاور دهی انها که سر گاز مناسب هست رو ندارند ,دور میانی میتواند مهمترین بخش انها باشد که با بوست تولیدی توربو بتوانند از موتنع عبور و افرود مناسب و بی خطری داشته باشند با ما همراه باشید برای افرود پیکاپ تنفس طبیعی یا توربو رو انتخاب می کنید؟ قویتر سریعتر ایمنتر با اس ار پی
2 سال پیش در تاریخ 1401/09/27 منتشر شده است.
2,982 بـار بازدید شده
... بیشتر