Mesopotamian music - موسیقی بین النهرین

rohavi
rohavi
171 بار بازدید - 3 سال پیش - Music Composer: Mehrdad Ahmadi Kelayeh
Music Composer: Mehrdad Ahmadi Kelayeh آهنگساز : مهرداد احمدی کلایه the same as the second string, so the music will approach the fifth string then revert through the previous strings. Example of the F-Lydian scale The Mesopotamians seem to have utilized a heptatonic Lydian scale, heptatonic meaning a scale with seven pitches. The Lydian scale is the regular major scale with a raised fourth. For example, the F-Lydian scale would contain the same key signature as a C major scale. The F major scale has a B-flat in the key signature, however with the raised fourth in the Lydian scale, the B-flat becomes a B-natural. The drawback in modern music with the Lydian scale is the use of what is known today as the tritone, in this context an augmented fourth.[vague] The Mesopotamians did not seem to have a term for this tritone interval, nor a term for the octave, of which we know they had a concept.The use of a heptatonic scale would have eliminated any practical need for a term for the octave, as it would not have the importance that it has in today's music. Mesopotamian music had a system that introduced rigidity in the music, preventing the melody from developing into chaos.[7]Until recently no form of musical notation had been known, however there is a cuneiform tablet containing a hymn and what has been translated as musical instructions for a performer, making this tablet the oldest known musical notation. There were strict instructions for how to perform music, similar to chord progression today. These instructions also seem to point to a strong desire for musicians to play in tune, with steps in performing requiring frequent attempts to tune the instruments. به نظر می رسد بین النهرین از مقیاس هپداتونیک لیدی ، هپتاتونیک به معنای مقیاسی با هفت زمین استفاده کرده اند. مقیاس لیدیان مقیاس اصلی عادی است که چهارم آن افزایش یافته است. به عنوان مثال ، مقیاس F-Lydian دارای همان علامت اصلی همان مقیاس C major است. مقیاس ماژور F در امضای کلیدی دارای یک تخت B است ، اما با چهارمین افزایش در مقیاس لیدیان ، تخت B به یک B طبیعی تبدیل می شود. اشکال در موسیقی مدرن با مقیاس لیدین استفاده از چیزی است که امروزه به عنوان تریتون شناخته می شود ، در این زمینه یک چهارم تقویت شده است. [مبهم] به نظر نمی رسد که بین النهرین اصطلاحی برای این فاصله تریتون داشته باشند و نه اصطلاحی برای اکتاو ، که می دانیم آنها مفهوم دارند. استفاده از مقیاس هپتاتونیک می تواند هرگونه نیاز عملی به اصطلاح اکتاو را از بین ببرد ، زیرا اهمیتی که در موسیقی امروز دارد ، نخواهد بود. موسیقی بین النهرین دارای سیستمی بود که سختی را در موسیقی وارد می کرد و از ایجاد ملودی به هرج و مرج جلوگیری می کرد. تا همین اواخر هیچ شکلی از نت موسیقی شناخته نشده بود ، با این حال یک لوح میخی حاوی یک سرود وجود دارد و آنچه به عنوان موسیقی ترجمه شده است دستورالعمل های یک مجری ، این رایانه لوحی را به قدیمی ترین نت موسیقی معروف تبدیل می کند. دستورالعمل های سختگیرانه ای برای نحوه اجرای موسیقی وجود داشت ، مشابه پیشرفت آکورد امروزه. به نظر می رسد که این دستورالعمل ها به تمایل شدید نوازندگان برای نواختن همزمان اشاره دارد ، و گامهایی برای اجرای آن نیاز به تلاشهای مکرر برای تنظیم سازها دارد.
3 سال پیش در تاریخ 1400/02/26 منتشر شده است.
171 بـار بازدید شده
... بیشتر