آموزش پیگیری در روند فروش بیمه عمر
1.5 هزار بار بازدید -
3 سال پیش
-
تا حالا براتون پیش اومده
تا حالا براتون پیش اومده که پس از مشاوره، مشتری به شما بگه "باید بیشتر فکر کنم"، خب حالا باید چیکار کنید؟
چطوری باید "پیگیری های" لازم را انجام بدیم تا فروش از دست نره؟
در زمان "پیگیری" باید چطوری برخورد کنیم که در ذهن مشتری فردی سِمِج و گستاخ تلقی نشیم؟
تا انتهای این ویدئو آموزشی با ما همراه باشید، امروز قصد داریم به راهحلهای این موضوع و روشهای "پیگیری" صحیح بپردازیم.
وبسایت آموزشی محمد حقیقت: www.ofbomr.com
پیج اینستاگرام محمد حقیقت: www.instagram.com/ofbomr
3 سال پیش
در تاریخ 1400/09/08 منتشر شده
است.
1,533
بـار بازدید شده