معرفی دوره ی طراحی و چیدمان فروشگاهی مدرس دکتر موسوی

0 بار بازدید - 6 سال پیش - سرفصل های دوره: مراحل برنامه
سرفصل های دوره: مراحل برنامه ریزی چیدمان اصولی آشنایی با عناصر طراحی فروشگاه اهداف و نقش چیدمان در پیشبرد فروش فروشگاهی ویژگی های یک طرح چیدمان مناسب فضای اختصاص یافته به گروه های کالایی چیدمان بصری روش ها و تکنیک های چیدمان برنامه ریزی حرکت مشتری روش های آرایش و نمایش کالا(شیوه های مختلف قفسه بندی و طرح طبقه) مخاطببین دوره: این دوره برای تمام مدیران فروشگاه ، فروشندکان فروشگاه
6 سال پیش در تاریخ 1397/04/19 منتشر شده است.
0 بـار بازدید شده
... بیشتر